Pogosta vprašanja2019-11-07T06:19:28+01:00

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Potrebujete pomoč? Preverite odgovore na najpogostejša vprašanja.

Vi sprašujete, mi odgovarjamo

Imamo skladišče, imamo kartonske škatle, imamo ugodno pošiljanje vaših paketov.
Imamo tudi odgovore na vaša vprašanja.

Ali obstajajo posebni pogoji, da lahko sklenemo pogodbo?2019-11-01T10:14:13+01:00

Ne, pri Fully-ju nimamo nobenih posebnih pogojev. Glede na to, da sva ustanovitelja Fully fulfillment centra Andraž Gavez in Matej Fajdiga (oba “po srcu” in v osnovi spletna trgovca) je tudi pogodba med nami podpisana zelo “pro e-commerce”. V praksi to pomeni, da:

  • z nami nimate nobenih fiksnih stroškov (plačujete zgolj po porabi – kolikor prostora uporabljate za skladišče, kolikor paketov odpošljemo vsak mesec, kolikor škatel/kuvert se porabi itd.)
  • ste popolnoma brez skrbi & imate vse pakete in celotno robo popolnoma zavarovane (Fully poleg zavarovanja celotne vaše zaloge, krije tudi vse napake neustrezno oz. pomankljivo odposlanih paketov)
  • imate pod eno streho vse storitve, ki jih spletni trgovci potrebujete (prevzemi, skladiščenje, pakiranje, vlaganje letakov, sestavljanje artiklov, dekleriranje, skupinsko pošiljanje v tuje države, itd.)

Smo vas prepričali? Pošljite povpraševanje ali zahtevajte cenik.

 

Kakšne so čakalne vrste za spletne trgovce, ki želijo uporabljati vaše storitve?2019-11-01T10:08:02+01:00

Zaradi povečanega obsega poslovanja je trenutna “čakalna vrsta” oz. čas on-boardinga novih večjih strank (spletni trgovci, ki odpošiljate 100+ paketov dnevno) 2-3 mesece.

Vse manjše spletne trgovce (< 50 pošiljk / dan) pa zaradi e-commerce specializacije in ustaljenega postopka on-boardinga lahko priključimo praktično v roku parih dni.

Kam stranka pošlje pošiljko, če ni zadovoljna z nakupom ali želi menjavo?2019-11-01T10:05:02+01:00

Fully se obnaša kot vaše lastno skladišče. V praksi to pomeni, da se vsi neprevzeti, zavrnjeni in/ali poškodovani paketi tudi vračajo k nam v centralno skladišče Fully – Ljubljanska 81, 1230 Domžale.

Kaj se zgodi z neprevzetimi pošiljkami?2019-11-03T18:51:54+01:00

Vse neprevzete, vrnjene ali zavrnjene pošiljke se vrnejo nazaj v skladišče Fully, nato pa se vi odločite (oz. se odločimo skupaj), kaj storiti s tem paketom. Z uporabo internega sistema za komunikacijo poskrbimo, da celoten postopek ukvarjanja s takšnimi paketi teče gladko in predvsem hitro.

Z večino strank imamo sicer že ustaljene in vnaprej dogovorjene procese, kako ravnati v primeru vračil, tako da s takšnimi procesi nimamo težav in zahtevajo minimalno dodatnega porabljenega časa.

* Fully prednost: Manipulacijo neprevzetih, vrnjenih in zavrnjenih pošiljk NE obračunamo dodatno.

Ali moramo sami prilepiti prevoznice (paketne nalepke) na pakete?2019-11-03T18:52:35+01:00

To storimo mi. Sodelovanje z nami vam zagotavlja, da mi prevzamemo celotno skrb za logistiko – prevzeme, skladiščenje, pakiranje in vračila vaših paketov.

Ali nudite tudi podporo kupcem?2019-11-03T18:53:01+01:00

Glede na to, da smo “one-stop place for e-commerce companies”, imamo širok portfelj dodatnih storitev, kot so: podpora vašim kupcem (live-chat, email, telefonski klici) za posamezne države, sestavljanje artiklov, e-commerce consulting (pomoč pri tehnični vzpostavitvi trgovine, vzpostavitev procesov, marketing & prodaja) …

* Fully prednost: Sodelujemo zgolj z native-speakerji v posameznih državah.

Kolikšen je minimum za najem skladišča, pakiranje in pošiljanje?2019-11-01T09:53:47+01:00

Fully je specializiran fulfillment center za manjše in srednje velike spletne trgovce. Vse naše storitve ovrednotimo povsem fleksibilno ter “po porabi” (brez fiksnih stroškov!). V praksi to pomeni, da nimamo določenega nobenega minimuma.

Trenutno pošiljate 1, 5, 10, 50, 100 ali 300 paketov dnevno? Z veseljem vas sprejmemo. Verjamemo, da imamo za te količine paketov izredno konkurenčne pogoje.

Katere velikosti škatel so na voljo?2019-11-03T18:53:43+01:00

Velikosti škatel in kuvert, ki jih imamo pri nas, so določene glede na potrebe vseh naših strank. Stremimo namreč k temu, da se paket vedno pakira optimalno – z ustrezno velikostjo škatel in kuvert namreč prihranimo na volumnu poslanega paketa in hitrosti priprave pošiljke.

Trenutno imamo vedno na zalogi naslednje velikosti kartonskih škatel:

  • DŠV: 425x300x280 mm
  • DŠV: 300x300x200 mm
  • DŠV: 350x270x140 mm
  • DŠV: 350x250x90 mm
  • DŠV: 310x220x100 mm
  • DŠV: 220x160x120 mm
  • DŠV: 200x160x110 mm
  • + škatla za vinske steklenice

Oglejte si celoten cenik storitev TUKAJ >>

Koliko prostora je na voljo v skladišču?2019-11-03T18:54:19+01:00

Ker Fully raste izjemno hitro, se tudi sami izjemno hitro prilagajamo glede na povpraševanja. Vedno smo namreč “na lovu” za večjimi skladiščnimi prostori. Ta trenutek imamo sicer v obstoječem skladišču na voljo še 250 m2 razpoložljivega prostora za skladiščenje.

Imate željo/zahtevo po večjem prostoru? Kontaktirajte nas, v kratkem namreč odpiramo nove prostore, kjer bo dovolj prostora “za vse”.

Katere storitve nudite?2019-11-01T09:41:38+01:00

Fully je specializiran fulfillment center za spletne trgovce, zato nudimo vse storitve v povezavi s spletno prodajo. Smo “one-stop warehouse”, kar pomeni, da poskrbimo za vse vaše logistične izzive.

Seznam naših storitev:

  • Skladiščenje izdelkov in ostale robe
  • Prevzemi izdelkov
  • Odprema oz. priprava paketov na odpošiljanje
  • Deklariranje
  • Darilno zavijanje
  • Sestavljanje izdelkov (več osnovnih gradnikov v celoto)
  • Možnost osebnega prevzema v Domžalah (Ljubljanska cesta 81)đ
  • Odpošiljanje v SLO, EU in druge države

Ste v iskanju kakšne specifične storitve? Pošljite nam povpraševanje, verjamemo, da vam bomo lahko ustregli!

Kako dobimo povrnjeno odkupnino pri dostavi s plačilom po povzetju (COD)?2019-11-01T10:15:04+01:00

Vse odkupnine nakazujemo sproti. Frekvenca nakazovanja denarja je odvisna od našega skupnega dogovora – dnevno, tedensko ali mesečno.

Omogočamo tudi mesečno nakazovanje zneskov na PayPal račun.

V katerih državah nudite plačilo po povzetju (COD)?2019-11-03T18:56:42+01:00

Ker je po e-commerce fulfillment storitvah precej povpraševanja, Fully raste izredno hitro. V praksi to pomeni, da skoraj vsak mesec dodamo novo državo rednega pošiljanja paketov, hkrati pa se povečuje tudi “zemljevid držav”, kjer nudimo plačilo po povzetju.

Predlagamo vam, da nam pošljete povpraševanje in vam z veseljem odgovorimo oz. pošljemo seznam držav, v katerih ta trenutek omogočamo plačilo po povzetju.

Kakšna je cena za dostavo s plačilom po povzetju (COD)?2019-11-03T18:57:10+01:00

Cena za dostava s plačilom po povzetju je odvisna od posamezne države, v katero se pošilja paket.

Cenik vseh storitev si lahko ogledate TUKAJ >>

Ali so pri rednem pošiljanju v tujino z big boxi dodatni stroški?2019-11-03T18:57:43+01:00

Ne, dodatnih stroškov pri nas nikoli in nikdar ne zaračunamo. Vi vedno plačate zgolj in izključno ceno na pripravljen in poslan paket.

* V kolikor kadarkoli nastanejo kakršnikoli dodatni stroški, jih krije Fully.

Kakšen je dobavni rok za dostavo v tujino?2019-11-03T18:58:43+01:00

Dobavni roki dostavljenih paketov v posamezno državo so različni. Odvisno od posameznih držav. Trenutno imamo dnevne dostave po naslednjih državah: SLO, HR, HU, IT. Za te države torej načeloma veljajo dostave naslednji delovni dan (oz. najkasneje v 2 dneh).

Vsaj enkrat tedensko pa z zbirnikom pošiljamo pakete tudi v naslednje države: CZ, SK, PL, FR, DE, AT.

Kakšne so cene pošiljanj v druge države?2019-11-01T09:01:29+01:00

Cene za dostavo v posamezne države se precej razlikujejo. Ker pa v fulfillment centru pošljemo več tisoč paketov dnevno, s tem dosežemo precej nižjo ceno pošiljanja na posamezen paket. Večino pridobljenih popustov pa preselimo na naše stranke. Po naših izkušnjah imamo precej boljše/ugodnejše cene pošiljanja za količine do 300 poslanih paketov / dan.

Točne cene najdete v ceniku TUKAJ >>

Kakšni so stroški skladiščenja?2019-11-01T09:03:49+01:00

Strošek skladiščenja zaloge izdelkov je pri nas izredno nizek. Poslovni model Fully fulfillment centra temelji na ekonomiji obsega števila poslanih paketov, zato so dodatne storitve (kot je npr. tudi skladiščenje) izredno ugodne.

Točne cene skladiščenja najdete v ceniku TUKAJ >>

Kakšni so stroški pakiranja?2019-11-03T18:59:32+01:00

Strošek pakiranja paketov vključujejo celotno storitev priprave paketa: prevzem + razvrščanje na police/regal/paletno mesto + priprava paketa za odpremo. Sama cena pakiranja pa je odvisna od števila poslanih paketov. Glede na specifikacijo izdelka se dogovarjamo tudi o dodatnih popustih (manj kot je izdelkov ter enostavnejše kot je pakiranje, nižja je cena).

Celotno razpredelnico cen glede na število poslanih paketov najdete TUKAJ >>

Koliko stanejo škatle, polnila, kuverte …?2019-11-03T19:00:26+01:00

Škatle, polnila, kuverte, dekleracije, navodila za uporabo in sestavljanje artiklov spadajo med dodatne ter povsem neobvezne storitve. Zaradi velike dnevne količine poslanih paketov ter specializacije za e-commerce storitve pa pri Fullyju načeloma dosegamo veliko nižje cene škatel, kuvert in ostalih pakirnih materialov.

* Fully prednost: Vedno plačujete zgolj po porabi (brez fiksnih stroškov, število uporabljenih škatel/kuvert se vam avtomatsko obračuna glede na porabo konec meseca).

Cenik vseh dodatnih storitev najdete TUKAJ >>

Kakšna je cena na paket?2019-11-01T09:14:22+01:00

Cena na paket je odvisna od števila poslanih paketov. Ker smo v fulfillment centru specializirani za e-commerce pošiljke ter dnevno pošljemo več tisoč paketov, s tem dosežemo precej nižjo ceno pošiljanja na posamezen paket. Večino pridobljenih popustov tako preselimo na naše stranke in s tem dosežemo izredno konkurenčne cene storitev. Po naših izkušnjah imamo precej boljše/ugodnejše cene pošiljanja za količine do 300 poslanih paketov / dan.

Cenik vseh storitev najdete TUKAJ >>

Kaj vključuje cena na paket?2019-11-03T19:02:08+01:00

Cena na paket vključuje celotno storitev priprave paketa: prevzem + razvrščanje na police/regal/paletno mesto + priprava paketa za odpremo. Vračujočih in zavrnjenih pošiljk ne obračunamo dodatno.

* Fully prednost: prilaganje letakov in darilc k paketom je gratis!

Ali so cene storitev enake za živila?2019-11-01T08:56:59+01:00

Da, cene storitev so enake tudi za živila. Ne delamo razlik med samimi specifikacijami izdelka.

V katere države pošiljate pakete?2019-11-03T19:02:47+01:00

Pri izboru držav nimamo omejitev. Pošiljamo lahko v vse države sveta, kamor koli želite.

Ker pa vse pakete pripravljamo in odpošiljamo iz centralnega skladišča v Domžalah, smo specializirani za pošiljanje predvsem za pošiljanje v določene EU države. Največ paketov tako odpošljemo v naslednje države: SLO, HR, IT, HU, CZ, PL, FR, AT, DE.

* Zanimivo: Precej paketov odpošljemo tudi v ZDA.

Logistična rešitev, ki prihrani vaš čas in denar

Fully zagotavlja najugodnejšo in najbolj fleksibilno rešitev za manjše in srednje velike spletne trgovine, ki odpošljejo do 300 paketov dnevno. Skladiščenje, prevzem, deklariranje, pakiranje, pošiljanje … Prepričani smo, da lahko iz širokega nabora naših storitev oblikujete celovito rešitev, ki bo 100 % podprla vašo spletno prodajo.

Vas zanima, koliko lahko prihranite?
Prenesite naš cenik in sami preverite, kako ugodna je naša ponudba.

PRENESITE CENIK