Kam stranka pošlje pošiljko, če ni zadovoljna z nakupom ali želi menjavo?
Fully se obnaša kot vaše lastno skladišče. V praksi to pomeni, da se vsi neprevzeti, zavrnjeni in/ali poškodovani paketi tudi
Fully se obnaša kot vaše lastno skladišče. V praksi to pomeni, da se vsi neprevzeti, zavrnjeni in/ali poškodovani paketi tudi
Vse neprevzete, vrnjene ali zavrnjene pošiljke se vrnejo nazaj v skladišče Fully, nato pa se vi odločite (oz. se odločimo
To storimo mi. Sodelovanje z nami vam zagotavlja, da mi prevzamemo celotno skrb za logistiko – prevzeme, skladiščenje, pakiranje in
Glede na to, da smo “one-stop place for e-commerce companies”, imamo širok portfelj dodatnih storitev, kot so: podpora vašim kupcem
Fully je specializiran fulfillment center za manjše in srednje velike spletne trgovce. Vse naše storitve ovrednotimo povsem fleksibilno ter "po
Velikosti škatel in kuvert, ki jih imamo pri nas, so določene glede na potrebe vseh naših strank. Stremimo namreč k
Ker Fully raste izjemno hitro, se tudi sami izjemno hitro prilagajamo glede na povpraševanja. Vedno smo namreč “na lovu” za
Fully je specializiran fulfillment center za spletne trgovce, zato nudimo vse storitve v povezavi s spletno prodajo. Smo "one-stop warehouse",